sobota, 3 lutego 2018

Oficjalnie powitanie.

Witam wszystkich zgromadzonych!

Nie lubię takich oficjalnych powitań, bo kojarzy mi się to z przemową publiczną, które bardzo mnie stresują, niemniej jednak kultura wymaga powitania wszystkich zainteresowanych tym, co może pojawiać się na blogu. 

Z pomysłem na zaczęcie pisania oswajałam się bardzo długo, do tej pory jedynie czytałam blogi o podobnej tematyce, ale z racji zbyt dużej ilości wolnego czasu przeczytałam wszystko, paliwo się skończyło i trzeba zacząć wytwarzać swoje. 

Blog będzie poświęcony historii Severusa i Hermiony jak można się domyślać, na razie jest to jedyny pairing, który uwielbiam całym sercem, mam przeczucie, że może to być spowodowane moją obsesją na punkcie Nietoperza od najmłodszych lat młodzieńczych. Notki mogą pojawiać się nieregularnie, ale jeżeli mój styl pisania i sama historia przypadnie czytelnikom do gustu, to będę się starać to nadrabiać. 

Miłego czytania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez oreuis
szablon wykonany przez oreuis